Яндекс планує зміни у роботі сервісу Директ

Вже найближчим часом адміністрація Яндекса введе нові правила трансляції оголошень в Директі. Зміни стосуватимуться ефективності ключових слів у налаштуваннях рекламних оголошень.

 

 

Як відомо користувачам сервісу, фрази з низькими значеннями CTR Директ автоматично прибирав з оголошень, що демонструвались у результатах пошуку. Після застосування змін до правил такі ключові слова й фрази більше не відключатимуться автоматично.

 

За чинними правилами, показ оголошень на Пошуку Яндекса відключався за фразами з CTR від 0,5% і нижче. Нові правила встановлюють інший механізм: неефективні фрази й далі фігуруватимуть у налаштуваннях оголошень, а сервіс Директ повідомлятиме рекламодавців про неякісні ключові фрази письмово. При цьому рекламодавцям буде рекомендовано змінити чи уточнити ключові слова й фрази, показ оголошень за якими є надто неефективним.

 

Підвищувати клікабельність оголошень за різними ключовими фразами рекламодавцям допоможе автофокус, котрий відразу почне уточнювати фрази за допомогою мінус-слів, не очікуючи, доки показник CTR знизиться до 0,5%. Автофокус працює на основі статистики пошукових запитів, за якими показувалися і мали відгук рекламні оголошення.

 

Ще одна зміна у правилах стосується нерелевантних фраз: якщо за оцінкою системи фраза нерелевантна текстові оголошення, мінімальна ціна за клік для розміщення в блоці гарантованих показів для неї буде підвищуватися. Таким чином, для оголошень із ключовими фразами, які не відповідають рекламній пропозиції, навіть за відсутності конкуренції може з’явитися поріг входу до блоку гарантованих показів. Завдяки цьому користувачі Яндекса не бачитимуть у результатах пошуку оголошення, які за змістом не збігаються з їхніми запитами. Рекламодавці ж зможуть звернути увагу на неефективні фрази і вчасно уникнути нецільових показів.

 

Поділитися:
* * *
Отримуйте новини там, де вам зручно:
Facebook / Твіттер / Український простір

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*