Яндекс йде шляхом Google

Компанія Яндекс повідомила про значне збільшення частки “свіжої” інформації в результатах пошуку.

 

 

Тепер за запитами, що стосуються актуальних подій, Яндекс показує на сторінці видачі цілий блок свіжих документів, у тому числі обговорюваних в Твіттері.

 

Частка запитів до Яндексу про актуальні події складає від 3% до 10%. Відповіді на них пошукова система шукає за допомогою швидкого робота Orange, який обходить сайти з часто оновлюваним контентом. Знайдені результати Яндекс упорядковує за новою формулою і пропонує користувачеві декілька найкращих відповідей. Якщо людина хоче дізнатися більше, то може переглянути всі документи за запитом за останні три дні.

 

У блоці можна знайти не лише свіжі документи, а й найпопулярніші в Твіттері статті та відеоролики, релевантні пошуковим запитам. Також можна подивитися, що ще обговорюють в Твіттері на тему, що цікавить. Технологію пошуку по популярних в Твіттері документах Яндексу надає компанія Topsy, що спеціалізується на пошуку в соціальних мережах.

 

Слід зазначити, що Google вже кілька місяців користується подібною технологією пошуку, тобто – оцінка актуальності запиту та надання користувачеві найсвіжішої інформації щодо “гарячих” запитів.

 



 

* * *
Отримуйте новини там, де вам зручно:
Facebook / Твіттер / Український простір




Loading…