Як відключити рекламні повідомлення абонентам МТС

Останнім часом значна частина абонентів мобільного зв’язку від компанії МТС (Vodafone) скаржаться, що на їхні телефони постійно приходять рекламні повідомлення, які вони не замовляли і на отримання яких не погоджувались. Чому такі повідомлення приходять і як їх відключити – про це читайте далі у статті.

Один з наших читачів розказав свою історію спілкування з МТС та боротьби з непотрібною рекламою. Виявляється – не так усе й складно. Втім, дивіться самі:

“Абонентський пакет від МТС (на той час – ще UMC) з’явився в мене давно, більше 10 років тому. Він мені здавався досить зручним за своїми тарифами й послугами, я до цього усього звик, і змінювати щось не збирався. Згодом компанія з мобільного зв’язку стала зватися МТС і належати росіянам, але мене ж ніхто не питав, чи подобається це мені, чи не подобається… З іншого боку – яка мобільна компанія на той час ще не була пов’язана з росіянами?

Аж ось почалися різні дивні речі: нав’язливі повідомлення про якісь акції; самовільне встановлення різних “гудків”; найприкріше: мені довелося свою стару SIM-картку через її незадовільний стан обміняти на нову – і почалося надсилання без погодження зі мною різноманітних рекламних повідомлень, які одним натисканням на кнопку “ОК” перетворювались на згоду отримати якусь інформацію за ХХ.ХХ грн. Мене це все не влаштовувало.

 

 

Довелося розібратися, що це за такі повідомлення, чому вони приходять на мій телефон і як їх можна позбутися.

Спочатку я повідмикав усі канали, за якими на телефон могли приходити так звані “СВ-повідомлення” від оператора мобільного зв’язку. Це допомогло аж на… 20 хвилин. Вочевидь, щоб я подумав, що це правильний спосіб відключення, й покинув подальші спроби.

Але згодом я побачив, що незважаючи на те, що всі інформаційні канали вимкнені, повідомлення знову почали надходити. Я став шукати далі. У підсумку виявилося, що повідомлення надсилаються через сервіс “МТС Клік”.

“МТС Клік” – що воно таке?

Так компанія МТС назвала “мобільний інформаційно-розважальний сервіс”. “МТС Клік” виводить на телефони користувачів найрізноманітніші рекламні повідомлення, що є ще одним способом заробляння грошей просуванням реклами третіх осіб до своїх клієнтів.

Користувач послуг МТС може вибрати, які саме повідомлення він хотів би отримувати. Але для того, щоб вибрати, треба знати, що ці повідомлення – це результат роботи “МТС Клік”, і знати, де у телефоні перебуває меню цього сервісу, як ним користуватись і що й де вмикати-вимикати. Тож клієнт таки має змогу залишити увімкненими лише ті теми повідомлень, які могли б його зацікавити.

 

 

Найголовніше:

Як вимкнути рекламні повідомлення на телефон від МТС?

 
[content_locker id=’14010′ name=’11’]
Послуга “МТС Клік” підключається користувачам автоматично, їхня згода для цього не потрібна. Але радійте! – її можна відключити. Для цього доведеться докласти певні інтелектуальні зусилля й розшукати у своєму телефоні “MTS Menu”. У цім меню десь має бути одним із пунктів “МТС Клік”. Там вам треба знайти пункт “Активація” і використовуючи його деактивувати непотрібну послугу рекламних розсилань. Якщо ж потім вам захочеться знову увімкнути її – це можна зробити тим самим способом.
[/content_locker]

Власне, моя розповідь веде до того, що вже декілька місяців я не отримую повідомлень від “МТС Клік”, і мене це дуже тішить. Чого й вам усім бажаю.

З повагою, Сергій Петрович.”

Дякуємо нашому шановному читачеві за таку корисну інформацію, й сподіваємось, що багатьом вона стане у пригоді.

* * *
Отримуйте новини там, де вам зручно:
Facebook / Твіттер / Український простір




Loading…