Взаємодія з соціальними мережами як фактор просування

Як я вже неодноразово попереджав, не став я до цього часу фахівцем зі SMO і SMM. Що, втім, не заважає мені мати певні думки з приводу. Тож хочу викласти ці роздуми на загальне обговорення – гляди, буде якась користь.

 

Мова йтиме не про те, як ьрозкрутити групу “ВКонтакте”, чи отримати тисячу підписників з Facebook, хоча, певний зв’язок можна прослідкувати. Але мене більше цікавить дещо інший аспект. Чи не здається вам, що пошукова система Google останнім часом подає все більш чіткі сигнали про зростання ролі соціальних мереж у ранжуванні сайтів ?

 

Серед таких сигналів, як мені це бачиться: запровадження кнопки “+1” (кожне натискання цієї кнопки прямо впливає не лише на результати пошукової видачі для окремого користувача, а й на загальний рейтинг кожного сайту); індексація повідомлень у Twitter, Facebook і, звичайно ж, Google+; поступове введення нових алгоритмів роботи робота Google.

 

Оскільки Google зараз іде шляхом максимальної персоналізації результатів пошуку, то фактор взаємодії з соціальними мережами стає все важливішим, одночасно зі зменшенням важливості зворотніх посилань для ранжування сайтів. Розмови про скасування PR як основного показника довіри до сайту ведуться вже давно, а розробники Google (зокрема, Метт Каттс) неодноразово наголошував, що з часом PR все більше страчатиме своє значення. А оскільки головних завдань у Google два – якісний пошук та показ релевантної реклами, то компанія вдаватиметься до широкого арсеналу засобів, аби виконувати ці завдання. І я не впевнений, що порядок, у якому ці два завдання розташовані у попередньому реченні, є саме такий. Цілком можливо, що друге завдання насправді – перше, і найголовніше.

 

Треба зважати на те, що і поняття релевантності стосовно реклами вже змінилось. Зараз релевантною вважається не та реклама, яка відповідає змісту пошукового запиту, а та, яка крім останнього фактору, враховує ще й історію попередніх запитів, проставлених “+1”, найулюбленіших сайтів тощо, яка в результаті більш імовірно буде вами використана. І тут одними з найбільших помічників Google є саме соціальні мережі, де користувачі виражають свої симпатії та антипатії, “лайкають” та “плюсують”, словом – дають Google цінну інформацію про свої уподобання.

 

Висновок: фактор взаємодії користувачів сайту з соціальними мережами, кажучи грубо – інтенсивність “розшарювання” ваших матеріалів набирає вагу і з часом ставатиме дедалі важливішим. У зв’язку з цим до всіх україномовних блогерів маю взаємовигідну пропозицію, щодо якої пропоную написати мені на пошту для більш детальної інформації (пишіть – ukrnet.info (песик) mail.ua).

* * *
Отримуйте новини там, де вам зручно:
Facebook / Твіттер / Український простір




Loading…