“Укрзалізниця” пояснила, як повернути квитки, придбані через інтернет

“Укрзалізниця” ввела послугу онлайн-повернення проїзних документів, придбаних в інтернеті, повідомляє прес-служба підприємства.

 


 

“Повернення електронних квитків у разі потреби можна здійснити на сайті booking.uz.gov.ua через кабінет користувача”, — наголошується в повідомленні.

 

Згідно з процедурою, для повернення ЕПД та/або бланка замовлення, що були оформлені через сайт booking.uz.gov.ua, необхідно зайти в кабінет користувача, скористатися вкладкою “Актуальні квитки”, вибрати проїзні документи, які необхідно повернути, і вибрати опцію “повернути”, а потім — підтвердити або відмовитися від повернення. При обранні опції “підтвердити повернення” відкриється вікно зі сформованим документом на повернення, який є розрахунковим документом при поверненні ЕПД (проте не при поверненні бланка замовлення).

 


 

При поверненні бланка замовлення буде здійснено повернення всіх документів по цьому замовленню. До того ж повернення бланка замовлення можливе тільки за умови, що проїзні документи не були роздруковані в залізничній квитковій касі. Неможливе й повернення резерву.

 

Повернення коштів на картку клієнта здійснює “Укрзалізниця” в максимально стислий термін, підкреслюють на підприємстві, адже відмова від необхідності повернення через касу і заповнення відповідних актів значно прискорює процедуру.

 

При цьому підкреслюється, що можливість повернення електронного проїзного документа (ЕПД) та/або бланка замовлення на сайті booking.uz.gov.ua припиняється за 60 хвилин до відправлення поїзда з початкової станції.

 


 

За матеріалами УКРІНФОРМ

* * *
Отримуйте новини там, де вам зручно:
Facebook / Твіттер / Український простір




Loading…