Розробники Facebook розглядають можливість використання хештегів

Найбільша у світі соціальна мережа Facebook, цілком можливо, ближчим часом введе до числа своїх послуг можливість використання хештегів. Про це повідомляє сайте газети The Wall Street Journal.


Розробники Facebook працюють над тим, аби включити хештеги (слова – маркери тем у сервісі мікроблогів Twitter та його аналогах; позначаються символом # на початку слова) до переліку додаткових можливостей своєї мережі. Хештег дозволяє оперативно згрупувати багато тематичних повідомлень навкого одного ключового слова, що дуже зручно для тих людей, які переважно стежать за кількома тематиками. Наприклад, слова #epson wf-7010 поєднають в одній стрічці усі повідомлення, позначені “epson”, і користувач, який шукає такий принтер, одразу знайде всю наявну інформацію про цю техніку, поради щодо її використання, ціни на моделі принтерів тощо. Аналог хештега вже діє у сервісі Instagram, що його минулоріч придбала Facebook Inc. – це дає змогу користувачам сортувати фотографії за ключовими словами.

Експерти вважають, що робота Facebook над впровадженням використання хештегів означає підвищення напруженості боротьби між компанією Марка Цукерберга і Twitter – обидві структури борються за мобільних користувачів і конкуренція зростає. Тривалий час здавалося, що ці дві мережі тримаються зовсім різних полюсів у світі соціальних медіа: Facebook вважався місцем, де збираються родичі й друзі, а Twitter був засобом трансляції повідомлень практично в режимі реального часу, з будь-якого пристрою у будь-якій точці світу.

Тим часом Facebook поступово все більше відвойовує територію, яка раніше неподільно належала Twitter’у. Соціальна мережа все більше зусиль спрямовує на спрощення й комунікативність, а також на зростання оперативності взаємодії. Дещо раніше Facebook вже представила деяким користувачам новий спрощений дизайн сайту. Марк Цукерберг заявив, що Facebook вибудовує фундамент, аби стати найкращою “персоналізованою газетою” для своїх користувачів. Але й у Twitter є великі амбіції щодо тісної співпраці з видавцями та мігрування сервісу у бік новинарності.

Twitter має значно менше користувачів, ніж Facebook (зокрема в Україні ФБ-мережею користуються більше 2 млн осіб), але вони майже однакові частки тримають у сфері мобільних користувачів. І ось саме тут відбувається найзапекліша битва, яку хочуть виграти, звісно, обидві компанії.

За прогнозами, доходи Twitter від реклами складуть цьогоріч близько півмільярда доларів. Натомість Facebook минулого року отримав від реклами усього $4,3 млрд. Зрозуміло, що додатковий прибуток у 0,5 млрд. зайвий не буде. Якщо ж брати прибутки лише від мобільної реклами, то розрив узагалі складає якраз близько півмільярда: очікується, що Twitter заробить $250 млн цього року, а Facebook – $850 млн з мобільної реклами.

У рекламних кампаніях Twitter хештеги є однією з ключових рис, бо вони орієнтують рекламу саме на зацікавлених користувачів, виконуючи роль, наближену до ключових слів у контекстній рекламі. Втім, хештег є більш гнучким інструментом, бо вже перетворився на певний культурний феномен, можливо мем, який можна створити і запустити у вірусну подорож. Компанії-рекламодавці зацікавлені у створенні нових популярних хештегів як вторинних брендів.

* * *
Отримуйте новини там, де вам зручно:
Facebook / Твіттер / Український простір




Loading…