Повноцінну SEO можуть собі дозволити лише одиниці

Моє ставлення до того, що у нас називають SEO, стабільно погіршується паралельно з розумінням того, якою ця SEO має бути насправді.

 

 

Рекомендую прочитати одну статтю з цього питання (ось тут) і подумати про те, що там сказано. Якщо коротко:

– основа SEO – маркетологія, знання ринку. Для успішної SEO співробітник з просування має бути у першу чергу маркетологом, і досконало працювати з… аудиторією (!), а не з пошуковиками та біржами лінків. SEO-фахівець має шукати інформацію про клієнтів, буквально “розкопувати” її у мережі, вивчати потреби й сподівання потенційних клієнтів, уподобання й звички, мати розуміння психології і ще багато чого;

– на перший план виходить не кількість зворотніх лінків, і навіть не їх якість, а популяризація ресурсу нейтральними методами. Впізнаваність бренду й позитивний імідж важитимуть для SEO більше, ніж сотні тисяч посилань. Онлайн-реклама набуває рис реклами оффлайнової;

– якість матеріалів – запорука успіху. Корисний і цікавий матеріал, який користувачі самостійно поширюють у мережі, дає більший ефект, ніж придбання лінків. Відмінність полягає у тому, що лінки працюють швидше. Але їх ефект з часом буде нівельовано роботою нових алгоритмів пошуковиків (зокрема, страшнючого “Пінгвіна”), а ефект від якісного матеріалу працює завжди;

– тісна взаємодія з користувачами соціальних мереж – необхідність, а не забаганка чи варіант.

 

Як бачите вже з цього переліку (а він ще й не повний), для повноцінної SEO одного ресурсу мають одночасно працювати щонайменше 3-5 фахівців, і працювати постійно. Тренди мережі динамічні й мінливі, за ними треба слідкувати й встигати.

 

Тепер підрахуйте – в які суми щомісяця виливатиметься SEO (з врахуванням оплати праці фахівців) і порівняйте з потенційним прибутком. Якщо прибуток значно перевищує витрати – власник чи керівник ресурсу буде це впроваджувати. Якщо ж ні – він піде шляхом воїна традиційного SEO, тим самим власноруч штовхаючи свій сайт до прірви. Не прямо зараз, а в перспективі.

 

* * *
Отримуйте новини там, де вам зручно:
Facebook / Твіттер / Український простір




Loading…