Медіахолдинг з ПАР придбав український сервіс Slando

Naspers придбав сервіс Slando

Інтернет-новини: Південноафриканський медіахолдинг Naspers за $29 млн. придбав один з найбільших в Україні сервісів безкоштовних оголошень Slando.

 

Slando є провідним інтернет-сервісом безкоштовних оголошень на ринку України, тож компанія з ПАР вважає суму угоди цілком адекватною.

 

У звіті Naspers повідомляється, що угоду було укладено ще у липні цього року, але особливо операція не афішувалась. Співвласниками Slando до продажу були засновники сервісу Майкл Пеннінґтон і Саймон Круколл та американська компанія eBay Inc., що мала долю у 20% від усіх активів сервісу.

 

Чесно – не бачу у Slando нічого, що могло б дати йому таку ціну. Унікального інтерфейсу чи послуг сервіс не має, та й загальна кількість відвідувачів не настільки вже й велика – щось близько 250 тис. на добу. Експерти та сервіси оцінки видають “красну” ціну Slando на рівні 9 000 – 10 000 доларів США. Цікаво, у чому ж фішка?

 

Naspers є одним з достатньо відомих багатонаціональних медіахолдингів, його акції котуються на Лондонській фондовій біржі.

 

За останні два десятиліття холдинг здійснив великі кроки від видавця друкованих ЗМІ до власника широкої мережі традиційних і електронних засобів інформації на ринках багатьох країн. Наразі основна діяльність компанії зосереджена в Інтернеті (торгівля, спільноти для спілкування та ігор), галузі кабельного, супутникового та онлайн ТБ, видання та розповсюдження друкованих ЗМІ. Найбільш значні операції холдинг здійснює на ринках, що розвиваються: ПАР та інші африканські країни, Латинська Америка, Центральна і Східна Європа, а також Індія і Китай.

* * *
Отримуйте новини там, де вам зручно:
Facebook / Твіттер / Український простір




Loading…