“Київстар” планує трансформацію? Що ж, це помітно

ЗМІ повідомляють, що “Київстар” планує з оператора традиційних телеком-послуг трансформуватися в оператора цифрових послуг. Чесно кажучи, я прогнозую, що “Київстар” трансформується в посередню заготконтору районного рівня.

kievstar_02-1021x580

Нещодавно я переїжджав з однієї квартири в іншу, й мені знадобилося підключити послугу доступу до мережі Інтернет. З кількох варіантів я подумав був вибрати “Домашній інтернет” від “Київстар”, і подав заявку на їхньому сайті, вказавши у відповідному полі, що мені буде зручно, якщо співробітник компанії прийде наступного дня з 9-ї до 10-ї ранку. Після надання заявки мені було обіцяно, що скоро мені зателефонують. Авжеж… Мабуть, зайве казати, що дзвінка я не дочекався.

Наступного ранку з 9-ї до 10-ї я чесно чекав працівників “Київстару”, потім пішов у своїх справах, потім прийшов додому, і аж під обід мені зателефонувала якась пані, котра стала питати, що саме я мав на увазі, пишучи “з 9-ї до 10-ї”. Після кількох хвилин спілкування різними мовами вона запропонувала мені почекати їхнього майстра до 15-ї завтра, або до післязавтра.

Цього мені вистачило, я попросив “Київстар” більше не турбуватися про мій інтернет, і зателефонував до іншого провайдера, представники якого були в мене вже за півгодини, а за 45 хвилин я мав підключений інтернет.

Ближче до вечора мені стали телефонувати представники “гіганта ринку” (себто, “Київстару”) з проханнями пояснити, що я мав на увазі, коли сказав, що не потребую їхніх послуг.

Але простого пояснення їм виявилося мало.

Іще й наступного дня мені подзвонила представниця “Київстару” й стала переконувати, що, мовляв, чекання протягом дня-двох-трьох “такого інтернету, як пропонуємо ми” – це не чекання, а суцільне щастя, і що по їхній інтернет люди записуються за місяць.

Знаєте, я користувався інтернетом від “Київстар”, і можу стверджувати, що вони не пропонують нічого, чого не можуть надати інші компанії, до того ж в інших провайдерів – значно дешевше.

Останнім акордом нашої бесіди була пихата фраза “київстарівської” пані про те, що їхня компанія надає інтернет-доступ у 135 містах України. Скажіть, будь ласка, мені як жителеві Шепетівки не до спини всі інші 134 міста? Отож…

Висновок: якщо твоїх послуг клієнтові доводиться чекати кілька днів чи й тижнів, то не варто дивуватися, що значна частина клієнтів підуть до конкурентів. І тут вже тобі вибирати, що важливіше: кожен конкретний клієнт, чи усвідомлення власної величі.

Володимир Криницький

* * *
Отримуйте новини там, де вам зручно:
Facebook / Твіттер / Український простір




Loading…