Кількість публікацій як фактор просування

Вітаю! З’явилось декілька думок щодо просування, хочу викласти для обговорення з колегами.

Аналізуючи останнім часом джерела відвідування наших сайтів, дійшов до наступного висновку: навіть якщо за одним пошуковим запитом на сайт зайде одна людина, але сайт матиме 1000 сторінок, що відповідають запитам – це вже тисяча відвідувачів (це, звичайно, грубо, для прикладу).

Чому я так вважаю?

Тому, що бачу: за певними запитами щодня на сайт заходять 1-2-5-10-20 людей. Тобто, є запити більш популярні, є менш популярні, та таких слів чи фраз, за якими нас знаходять – близько 100. Інколи вони змінюються.

На сайті зараз близько 250 публікацій. Середня щоденна відвідуваність (з пошукових систем) – близько 100 осіб. Таким чином, можна вважати, що 2,5 статті приводять 1 відвідувача. Логічно припустити, що за умови наявності на сайті 1000 статей відвідувачів стане десь вчетверо більше. А якщо статей буде 2500 – гостей стане більше вдесятеро.

Це прикидки для нашого сайту, який має свою специфіку, та практично не орієнтований на популярні пошукові запити. Для сайтів з більш оптимізованими текстами та більш популярною тематикою – показники можуть бути кращими.

Отож, я вважаю, що велика кількість публікацій може бути значним фактором збільшення пошукового трафіку. Щоправда, за умови унікальності (щоб не вилітали з індексу ПС) та хоч якоїсь цікавості текстів (ну, хоча б – читабельності, щоб люди не тікали від ваших статей, як чорт від ладану).

Буду радий почути вашу думку, можливо – якісь історії з власного досвіду. Дякую.

* * *
Отримуйте новини там, де вам зручно:
Facebook / Твіттер / Український простір




Loading…