Інстаграм стає глобальним торговельним центром

Поділитися:
  • 655
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    655
    Shares

Соціальна мережа стане місцем, де можна купити майже будь-що, навіть не покидаючи мобільного застосунку.

Днями Інстаграм надасть можливість окремим популярним користувачам продавати товари зі своїх екаунтів.

Це відбуватиметься приблизно так: автор посту тегає на фото певний товар – скажімо, майку чи черевики, читач за лінком відкриває товар, оглядає його опис і характеристики, замовляє, оплачує, і повертається знову в стрічку. Усе просто – далі нікуди.

Поки що програму запустять для 25 брендів і 55 інфлюенсерів, зокрема Джіджі Хадід, Паркер Кіт Гілл і Худа Каттан.

Розробники й інстаграмери очікують, що нововведення значно спростить життя як власникам популярних екаунтів, так і читачам. Адже зараз, щоб дізнатися, якого бренду кофточку вдягла та чи та зірка Інстаграму, треба якось до неї достукатися і випросити відповіді на своє запитання, або перелопатити тисячі коментарів у надії, що хтось напише назву.

Інфлюенсерам така програма вигідна, бо в неї інтегровану статистику замовлень, тому їм буде легше довести брендам, що саме вони привели нового клієнта.

До речі, рекомендуємо переглянути коротке відео про те, як можна просто викласти фото в Інстаграм не зі смартфона, а з комп’ютера:


Поділитися:
  • 655
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    655
    Shares
Телеграм-канал Мова й історія