Для чого потрібні e-mail-розсилки

Спеціалісти кажуть, що бізнес в Інтернеті – не така вже й проста штука, як може здатися спершу. Багато хто з початківців вважає, що достатньо створити сайт-візитку, розмістити там свої пропозиції й телефон – і народ купами побіжить купувати продукти чи послуги.

 


 

Поштова розсилка

 

Вибачте, та на жаль – не все так просто. Щоб отримати той самий міфічний народ собі у клієнти, доведеться ще добряче попрацювати. Десь так, як свого часу тато Карло працював над Пінноккіо.

 

Величезна кількість компаній представлена в Інтернеті. Колосальна. Наразі будь-яка поважна фірма має бути наявною у мережі, як от кур’єрська служба Львів . Це аксіома на сьогоднішній день, без цього неможливо вести бізнес, а така компанія, як кур’єрська служба, котра працює у Львові, не може пасти задніх у цьому питанні. Ми самі давно користуємося кур’єрами, тому знаємо, як важливо знайти якісну службу доставки, і як це інколи буває складно. Але ж навіть якщо ви маєте гарний і якісний продукт або послугу, то проблема буде в тому, що на сайт заходитимуть мало відвідувачів.

 

Знадобиться час, аби сайт розкрутити, навчитися правильно використовувати рекламні сервіси, скажімо, контекстну рекламу. Зрештою, треба одночасно користуватися декількома способами залучення клієнтів, щоб досягати максимального ефекту. Варто постійно аналізувати віддачу від кожного зі способів реклами. І звичайно, не слід забувати про такий інструмент, як поштова розсилка.

 

В багатьох Інтернет-підприємців є певне упередження проти розсилки пропозицій електронною поштою, бо декому це здається різновидом спаму. Але річ у тім, що розсилку треба організовувати, керуючись певними правилами, й тоді ні теоретично, ні фактично вона спамом не буде.

 

Отже, розсилати листи-пропозиції варто лише тим людям, які добровільно підписалися на отримання від вас інформації електронною поштою, й надали з цією метою свою адресу й ім’я. Таким чином, якщо людина знає, що вона від вас отримає якогось листа з певною інформацією, то такий лист у жодному разі не є спамом.

 

Необхідно створити на сайті форму підписки й збирати базу поштових адрес, бо кожна адреса – це потенційний клієнт. На ці адреси треба періодично надсилати цікаву інформацію, що стосується ваших товарів або послуг, час від часу варто робити для підписників певні акції, конкурси, надсилати їм подарунки. Усе це підвищуватиме лояльність аудиторії до вас як бренду.

 

У окремій розсилці варто чинним клієнтам – тим, хто вже придбав ваш товар чи послугу – надсилати рекомендації щодо їх кращого і більш ефективного використання. Це значно підвищує довіру клієнтів і утримує їх в орбіті вашої компанії.

 


 

E-mail розсилка досі залишається найдешевшим способом контакту з чинними й потенційними клієнтами. Електронний лист миттєво донесе до користувача ваше повідомлення, дасть йому зрозуміти, що ви про нього пам’ятаєте і робите все можливе, аби якнайкраще задовольнити його потреби.

 

На даний час існують сервіси організації поштових розсилок із купою різноманітних функцій. Зокрема, є функція тестування листа. Наприклад, ви робите 2 варіанти заголовку. Надсилаєте їх двом контрольним групам, порівнюєте віддачу, і основній групі адресатів надсилаєте вже той лист, який показав кращу конверсію.

 

Не впадайте у відчай, якщо ваша база електронних адрес поки що невелика. Працюйте над її збільшенням – це неодмінно обернеться збільшенням кількості клієнтів і продажів.

А. Буцький

* * *
Отримуйте новини там, де вам зручно:
Facebook / Твіттер / Український простір




Loading…