А ось Яндексу продажні посилання подобаються

Ледве встиг написати про те, що Google, як видно, не збирається пом’якшувати боротьбу з маніпуляціями результатами пошуку, аж побачив цікаве оголошення в системі Яндекс.Директ.

 

Те саме рекламне оголошення

 

Контора, назва якої у корені має буквосполучення SEO, пропонує своїм клієнтам підйом тИЦ+10 за 100 руб., а також ще кілька варіантів підвищення одного з головних для ру-вебмайстрів показників.

 

Два слова про тИЦ: навіщо він потрібен? Згідно з документами Яндекса, тИЦ впливає на позицію сайту у Яндекс.Каталозі, і лише мікроскопічно – на позиції у результатах пошуку. З іншого боку, дуже багато сайтів, що не описані у Яндекс.Каталозі, мають тИЦ, тож сумнівно, що пояснення Яндекса стовідсотково відверте. Але те, що цей показник не має значного впливу на результати пошуку – доведено неодноразово багатьма експериментами.

 

Тож, навіщо він потрібен, толком пояснити ніхто не може. Може, це взагалі якийсь підсвідомий потяг до регалій, пузомірок, рейтингів тощо. Як би там не було, практична цінність від нього лише у тому, що посилання з сайтів коштують дорожче при більшому тИЦ.

 

А як випливає з того, що подібна реклама з’явилась у системі Яндекс.Директ, розмови й заяви адміністрації Яндекса про боротьбу з продажними посиланнями є лише розмовами. Адже відомо, що кожне рекламне оголошення у мережі проходить модерацію, і відхиляється у разі невідповідності філософії й правилам компанії. Таким чином, якщо реклама транслюється, значить, нічого поганого модератори у ній не побачили. Оскільки тИЦ залежить від кількості посилань на сайт та їх “ваги” (тобто, власного тИЦ сайту-донора), то всім зрозуміло, що підвищити тИЦ “на замовлення” можна не інакше, як проставленням додаткових посилань на сайтах з високим тИЦ. Для чого сайту, який не планує продавати посилання, підвищувати тИЦ? Правильно, не потрібно.

 

Висновок: пропускаючи в свою рекламну мережу оголошення про штучне підвищення тИЦ, Яндекс опосередковано підтверджує, що купівля-продаж посилань не є для компанії чимось таким, що потребує осуду й боротьби з цим явищем. Відповідно – заяви про “чистоту” пошукової видачі є брехнею.

 

Єдине виправдання може бути у тому, що хтось “там” не додивився й випадково пропустив таке оголошення. У іншому випадку – висновок правильний.



 

* * *
Отримуйте новини там, де вам зручно:
Facebook / Твіттер / Український простір




Loading…