6 способів бути переконливим у соціальних медіа

Психология социальных сетей: 6 способов быть убедительным
Зображення - mashable.com

Як бути переконливим в очах споживачів, використовуючи соціальні медіа? Robert Cialdini описує 6 елементів ефективного переконання. Ось як можна з успіхом застосовувати їх у роботі з аудиторією соціальних мереж:

 

1. Найстаріший фокус – “Взаємний обмін”

Цей прийом будується на тому, що якщо ви зробите комусь послугу, а потім самі попросите про що-небудь – ця людина в більшості випадків з готовністю прийде вам на допомогу.

 

Наприклад, хостингова компанія безкоштовно надає вам простір на своєму сервері. Натомість вона просить вас розповісти про сервіс друзям, за що дає вам ще 250 Мб. Або на іншому сайті ви безкоштовно скачали електронну книжку, і вам запропонували підписатися на розсилку публікацій у блозі або новини співтовариства в Facebook. “Тепер, коли у вас є книга – не відмовте в люб’язності зафолловити нас в Твіттері! – це і є взаємний обмін.

 

2. Соціальна довіра

Приймаючи якісь рішення, ми часто озираємося на інших. Це називається соціальна довіра. Ось на що звертають увагу користувачі соціальних медіа:

● Кількість підписників або фоловерів. “Ого, цього блогера читає стільки народу? Мабуть, треба і мені почитати!”

● Відгуки. Якщо ви бачите, що на книгу залишено більше 500 рецензій, і її оцінюють в середньому на чотири “зірочки”, ви швидше купите цю книгу, ніж ту, яка не отримала жодного відгуку

● Коментарі. Сотні коментарів до публікації в блозі означають, що це дуже хороша (або дуже резонансна) публікація. Тим цікавіше дізнатися, в чому ж там річ

● Кількість “лайків”, ретвітів або перепостів. Яка замітка швидше приверне вашу увагу: та, що зібрала 50 кліків “Мені подобається”, чи 1200?

 

3. Використовуйте прихильність читачів

Мало хто заговорює з незнайомцями. Як правило, ми охоче погоджуємося виконувати прохання тих, кого знаємо особисто і хто нам подобається. Використовуйте це і в соціальних мережах:

● Будьте позитивним і привабливим. Спілкуйтеся з людьми так, ніби ви не в Google+, а на коктейльній вечірці

● Дайте людям те, чого вони потребують. Наприклад, якщо ви знаєте, що хтось шукає дослідження з маркетингу в галузі мобільних додатків, а у вас є деяка інформація – поділіться нею

● Будьте ввічливим. На жаль, у мережі набагато легше образити людину, ніж у реальному житті. Якщо ви не можете сказати нічого 100%-приємного, краще взагалі промовчати

● Будьте прикольним. Якщо у вас є почуття гумору, хизуйтеся ним у мережі не соромлячись. Люди люблять посміятися, особливо на робочі теми

 

4. Авторитет. Чому вас повинні слухати?

Підвищити авторитет вам допоможе підтримка відносин з відомими брендами. Наприклад, якщо яка-небудь з ваших публікацій була розміщена в популярному друкованому або онлайн-виданні, розкажіть про це своїм френдам і передплатникам в соціальних мережах.

 

Якщо ви видали книгу або побудували успішну компанію, вас будуть вважати авторитетом. Розробили програму? Та ви справжній експерт!

 

Висувайте свої виняткові досягнення на перший план в соціальних медіа, і ви будете ще сильніше впливати на аудиторію.

 

5. Дефіцит

Додайте в свою роботу в соціальних медіа “принцип дефіциту”. Повідомте всім, що у вас обмежена кількість чогось корисного – і це “щось” відразу стане особливим для споживачів.

● Обмежте своє перебування онлайн. Відомий нью-йоркський блогер James Altucher по четвергах проводить у Твіттері півгодинні сесії “питання-відповідь”. За цей час люди просто завалюють його питаннями, тому що знають, що в інший час він буде недоступний

● Розраховуйте час взаємодії з користувачами. Визначте найкращі години для спілкування з учасниками співтовариства в соціальній мережі. Адже ваша свіжа публікація не зможе залишатися в новинній стрічці вічно, а побачити її має якомога більше відвідувачів і потенційних клієнтів

● Встановлюйте дед-лайн. Примусьте людей діяти швидко: повідомте, як довго буде доступною ваша комерційна пропозиція (продукт, послуга, можливість взяти участь в акції)

 

6. Обов’язковість і послідовність. Не відмовляйтесь відсвоїх слів!

На цьому етапі все описане з’єднується воєдино. Використовуючи всі способи в процесі комунікації, постійно вимагайте від своїх клієнтів зробити невелику і необтяжливу зустрічну дію. Наприклад, до того, як користувач зможе завантажити електронну книгу, попросіть його поділитися посиланням із друзями, а після закачування ще раз нагадайте йому про дану обіцянку.

 

М’яко нав’язуйте ці невеликі умови. Більшості людей не подобається їхня власна непостійність. Якщо вони щось обіцяли – найімовірніше, вони це зроблять, особливо якщо ваше прохання неважко виконати.

 

Щоб досягти успіху в житті і в бізнесі, часто доводиться просити про допомогу. Але спочатку ви повинні переконати людей виконати ваше прохання. Соціальні медіа дозволяють робити це, надаючи вам багатий інструментарій взаємодії і переконання, які працюють і в житті, і в мережі.

За матеріалами 6 Ways to Be More Persuasive With Social Media

 

* * *
Отримуйте новини там, де вам зручно:
Facebook / Твіттер / Український простір




Loading…